Hoe kan ik mijn kpn poorten openen en kom ik binnen?

Ik type iets van 192.168.2.254 in adresbalk, dan vraagt ie om een password. Vroeger kwam ik er gewoon in, maar nu we een nieuwe dinges hebben (router ofzo) moet ik een wachtwoord intypen. Dit is niet die netwerk sleutel, dat heb ik al gebropeerd. Welk wachtwoord bedoelen ze en waar kan ik deze vinden?

Ik wil namelijk poorten openmaken voor o.a bf3 en Gta V op de PC

Bij voorbaat hartelijk bedankt.

M.v.g,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het een nieuwe router is, van KPN zelf, moet je de eerste keer gewoon enter doen op het login venster. Dan is er nog geen wachtwoord.
Gelijk daarna moet je je wachtwoord instellen (en dus goed bewaren!)
Daarna moet je elke keer met dit aangemaakte wachtwoord inloggen.

Toegevoegd na 35 seconden:
Zo werkte het bij mij tenminste, ik heb een kpn experiabox v8
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Username en Password staan (normaliter) ergens op de router / modem.
Onder, achter of bovenop. Op een etiket.