Waarom doet mijn 3G internet het niet meer na het veranderen van mijn telefoonabonnement?

Ik heb gister mijn telefoonabonnement veranderd en verlengt maar nu doet mijn internet het ineens niet meer ik heb nu 4g alleen mijn mobiel ondersteund het niet (iPhone 4) moet ik m'n internet actieveren of is er echt iets mis, het is best wel vervelend

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn profider is Hi!

Antwoorden (2)

Reset je internet instellingen op je telefoon eens, bij hij hielp dat laatst nadat ik een nieuw abonnement had. Op je iPhone kun je alleen je internet instellingen resetten, dus je bent dan verder niks kwijt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij 4G zit er ook 3G in, ik adviseer je om gratis via jou telefoon 1200 te bellen en je probleem uit te leggen.
1200 is de klantenservice van Hi en ze kunnen je snel helpen!