Ik heb heel vaak rugpijn, wat kan ik daar aan doen?

Zoals wel vaker, ging ik vanochtend op de bank zitten en kreeg ik enorme pijn in mn rug, en dan nog meer als ik voorover buig. En toen moest ik hoesten en toen kreeg zo'n ondragelijke steek in mn rug! Kan ik daar iets tegen doen, misschien bepaalde opwarmingen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb je al de huisarts bezocht?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee nog niet, maar als ik er zelf wat aan kan doen doe ik dat eerst.

Antwoorden (1)

Ga eens naar een fysiotherapeut om je beweging en houding te laten bekijken. Bij veel mensen zijn dat door klacht terug te voeren op verkeerde houding of beweging. Ook kan die bank doorgezeten zijn waardoor er geen steun in zit.