Is de website www.schoennederland.com betrouwbaar ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou zeggen NEE. Ik heb daar een paar maanden geleden schoenen besteld.. en na een paar weken had ik nog steeds niet binnen. Verschillende contactformulieren achtergelaten, geen response gehad.. Toen mn oom ernaar laten kijken (advocaat) en hij heeft een adres achterhaald, daar een dreigende brief heen gestuurd over dat ik een rechtzaak zou aanspannen blabla. Wat ik overigens niet zou kunnen doen, aangezien dat heel lastig is, volgens mijn oom. Toen eindelijk een belletje gekregen van een man die nauwelijks Nederlands sprak, dus in gebrekkig Nederlands en Engels lange gesprekken gehad. Waarna hij uiteindelijk (na zo'n 3 maanden) mijn geld terug had overgemaakt.. Mijn advies.. NIET DOEN. Het kan natuurlijk zijn dat het bij mij een misverstand was etc, maar alles bij elkaar opgeteld zou ik dit bedrijf niet vertrouwen.. Neem het zekere voor het onzekere en zoek een betrouwbare site..

Wederom een webwinkel zonder contact gegevens! Webwinkels zonder contact gegevens als adres/telefoonnummer/registratie in het plaatselijke handelsregister zijn nooit betrouwbaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100