Ik zou zeggen NEE.

Ik heb daar een paar maanden geleden schoenen besteld.. en na een paar weken had ik nog steeds niet binnen. Verschillende contactformulieren achtergelaten, geen response gehad..
Toen mn oom ernaar laten kijken (advocaat) en hij heeft een adres achterhaald, daar een dreigende brief heen gestuurd over dat ik een rechtzaak zou aanspannen blabla.
Wat ik overigens niet zou kunnen doen, aangezien dat heel lastig is, volgens mijn oom.
Toen eindelijk een belletje gekregen van een man die nauwelijks Nederlands sprak, dus in gebrekkig Nederlands en Engels lange gesprekken gehad.
Waarna hij uiteindelijk (na zo'n 3 maanden) mijn geld terug had overgemaakt..
Mijn advies.. NIET DOEN.
Het kan natuurlijk zijn dat het bij mij een misverstand was etc, maar alles bij elkaar opgeteld zou ik dit bedrijf niet vertrouwen..
Neem het zekere voor het onzekere en zoek een betrouwbare site..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor advies !
Wederom een webwinkel zonder contact gegevens! Webwinkels zonder contact gegevens als adres/telefoonnummer/registratie in het plaatselijke handelsregister zijn nooit betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor uw reactie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dan bijvoorbeeld
www.asicsrunningschoenenprijzen.com wel te vertrouwen ? Ziet er wel professioneler uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek op die website maar eens naar de gegevens in mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee inderdaad niks ! Dank
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://avantisport.nl/
http://www.sneakershop.nl/asics.html
https://www.pro-shoes.nl/ Die zijn wel betrouwbaar en verkopen allemaal ook asics.. ;)
Inderdaad, als er geen contact gegevens (tel + adres) bij staat is het meestal niet 100% betrouwbaar.. Ook als ze geen ideal hebben zou ik er niet bestellen.. ideal is toch de veiligste betaalmethode en wordt (volgens mij) alleen toegestaan op geaccepteerde webwinkels..