Gaat je traxxas auto sneller als je de kapotte accu vervankt naar een niewe

Ik heb een traxxas rustler en een brushles motor gaat die daar door sneller als je een niewe accu in plaatst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, als de accu stuk is zal hij niet of nauwelijks vooruit komen. Met een nieuwe accu rijdt hij weer zoals hij nieuw was, maar zelfs misschien minder snel doordat overige onderdelen ook gesleten zijn.