Er is geen enkele opleiding waarbij je nadeel hebt aan dat diploma en eigenlijk kun je dat ook omdraaien: bij elke opleiding heb je er voordeel aan.

Maar toch is het niet alles: met één stapje hoger ben je zover in Engels dat je bijna alle mensen zonder Engels als moedertaal voorbij bent. Pas daarmee heb je een streepje voor, niet in de opleiding (daarmee is CAE wel voldoende) maar in het zoeken naar een baan waarin Engels gesproken moet worden.