de eerste installatie is afgebroken en nu is windows7 incompleet, hoe kan ik dit herstellen?

hoi forum,
ik heb sinds gisteren een laptop met windows7. Bij de 1e opstart-installatie van windows7 is er iets misgegaan. deze werd afgebroken. Nu heb ik 2 problemen:
1. de taal van windows7 is engels en ik krijg met geen mogelijkheid nederlands als taal geinstalleerd;
2. doordat de opstart-installatie is afgebroken is mijn indruk dat er programma`s missen.
Hoe kan de opstart-installatie opnieuw uitvoeren en windows7 volledig installeren en hoe krijg ik nederlands als taal op de computer?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
grt
Roselind

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Opnieuw doen, dan hervat hij het gestopte proces vanzelf weer... Daar is al voor gezorgd...

Het Nederlands moet je afzonderlijk later als alles gelukt is pas doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer eens een upgrade uit.

doe je installatie cd in je pc.
pc start het programma
je komt bij de keuze: schone installatie/upgrade.
hier hier upgrade bij en w8 tot hij klaar is

Toegevoegd na 11 minuten:
bij zo'n upgrade installeert hij missende dingen