hoe kan ik het best als meisje verkleed gaan?

hoi, ik heb een afspraak met vrienden om als meisje met carnaval te gaan. maar ik wil er niet half half uitzien dus hoe kan ik dat het beste aanpakken? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

misschien heeft er iemand in je omgeving op zolder een verkleedkist staan met daarin een
*rok met een petticoat, dat is een rok uit de zestiger jaren met een onderrok die wijduit staat, erg vrolijk en dan er bovenop een
*truitje laag uitgsneden, dan kan je daar een mooie
*valse boezem/borsten instoppen zodat je een beetje flinke voorgevel hebt. dan is een
*mailot of een legging wel handig en een paar niet te
*hoge schoenen met hakken, op de markt vast wel te krijgen of bij de kringloop, kan niet duur zijn. een paar leuke
*nepvlechten en een
*leuke bril en een
*heleboel make up natuurlijk, laat dat door een vrouw aanbrengen, zodat het goed zit, maar wel te veel.

als dit lukt, dan moet het goed gaan, veel plezier.

bij de kringloop, 2e handswinkel en op de markt kan je veel vinden, succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt mij prima. Maar wel oefenen hoor, op die hoge hakken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad gebruik facebook ofzo en doe een oproepje.