Of als je er veel tegelijk wilt verwijderen, ga dan naar Foto's, kies je album (bijvoorbeeld Filmrol), druk rechtsboven op "wijzig", tik op alle foto's die je wilt verwijderen en kies dan onderin voor "verwijder"........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je gaat naar de camera roll, opend de roll en dan klik je op de foto die je wil verwijderen. Dan rechts onderaan staat een tekentje van prullenbak, daar klik je op en je klikt dan op verwijderen.