Welke spullen meenemen naar NEMO33?

Weet iemand toevallig welke spullen verplicht meegenomen dienen te worden bij een duik in NEMO33? Aangezien ik de site vrij onduidelijk vind en het er niet goed uit kan opmaken. Je duikbrevetten zijn uiteraard verplicht, maar zijn zaken als een medische keuring ook dat ook? Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Goeie Vraag!

Je neemt de volgende zaken mee:

Een zwempak, een handdoek, identiteitskaart, een ouderlijke toestemming voor de niet-begeleide minderjarige duikers en een muntstuk van 50 cents voor de vestiaire.