hoe kan ik mijn eigen video's maken en op youtube zetten?

Ik wil graag video's opnemen en op youtube zetten.
Maar hoe kan ik de scherm van mijn pc opnemen met welke programma?
En hoe kan ik mijn video's bewerken en op youtube zetten?
En ik heb gelezen dat het opnemen van je scherm veel geheugen wilt is dat zo?

Toegevoegd na 4 minuten:
Natuurlijk ook een goed kwaliteit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik raad je aan als beginner Camtasia studio te downloaden.
Gewoon op het internet.
Als je dat hebt moet je gewoon klikken op recorden en je record je scherm.
Daarna klik je aan upload to youtube, logt in met je youtube gegevens.
Dat was het.
Niet zo moeilijk hoor.

Toegevoegd na 29 seconden:
En ja ligt eraan als je 1080p wilt filmen is dat veel geheugen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je games wilt opnemen, is Camstudio niet zo geschikt. Dan kun je beter Fraps nemen als screenrecorder: http://www.nsanedown.com/?request=12564585
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik weet het gebruik ik ook.
Maar hij zegt zijn scherm dat is meestal niet echt gaming
Meestal zeg je dan waar mee je games kunt recorden op de pc
Windows movie maker