Ik heb vaak problemen met KPN en dan vroeg ik me af of iemand anders dat ook heb of ligt het aan mij?

Ik vaak problemen met KPN bijvoorbeeld dat mijn TV het niet doet of mijn internet vaak uitvalt of dat er wel verbinding is, maar dan kan je het niet gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt gelukkig niet aan jou, ik heb er ook vaak last van!
En inderdaad, wat je zei dat er wel verbinding is maar dat je dat niet kunt gebruiken. Vaak hang ik dan wel een uur aan de telefoon om het op te lossen.
Ik denk wel eens dat het aan het modem ligt, die is namelijk al behoorlijk oud.

Toegevoegd na 58 seconden:
Ik bedoel natuurlijk dat het aan MIJN MODEM ligt. Ik weet niet hoe oud die van jou is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk ligt het aan kpn, ik heb het namelijk met de tv ook wel vaker, dan moet ik het hele kastje opnieuw resetten.
Internet gaat opzich redelijk goed, alleen gaat de snelheid soms opeens heel erg omlaag zonder reden.