wat zijn de eerste tekenen van dat een hond zwanger is ?

Ben de eerste dag loops bij een mannetjes hond geweest ik denk niks aan de hand maar de tepeltjes worden iets groter kan ze zwanger zijn ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze is bijna 1 jaar ik weet niet of ze het hebben gedaan maar ze waren wel even in de keuken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ze kan niet zwanger zijn. Tenzij ze later in de loopse periode gedekt is.

Antwoorden (2)

Vergrote tepels zijn vaak bij zwangerschap de eerste tekenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Honden zijn pas vruchtbaar rond de 10-15e dag. An de loopsheid. Het kan ook een schijnzwangerschap zijn, dat komt veel voor. Is er een dekking en koppeling geweest, en hoe oud is je hond?