Waar moeten we heen? (Huisje gezocht)

Hallo.

Wij willen in juli 2010 graag op vakantie naar Frankrijk. We zijn met 2 volwassenen en 1 kindje van 1,5 jaar oud.
We willen graag een leuk huisje/appartement/studio/bungalow huren en we gaan met de auto.
We vinden de cote d'azur erg mooi maar ook o zo duur. We hoeven niet pal aan het strand maar wel op zo'n afstand dat we er makkelijk heen rijden met de auto.

Weet iemand wat mooie plaatsen/huisjes in de buurt van de cote d'azur die aan onze wensen voldoen?

Alvast bedankt!
Vera

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Via vacansoleil.nl, eurocamp.nl, canvasholidays etc
Wij hebben vorig jaar in Frejus gestaan. Heel mooi en leuk!
Houd er rekening mee dat de weg naar de supermarkten en met name van het strand 's middags erg druk is. Soms kun je beter wel wat dichter aan de kust zitten om veel hitte en fileleed te vermijden.
Op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klik hier maar eens op:

http://lmgtfy.com/?q=huisje+in+frankrijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.topictravel.nl

Heb ik goede ervaringen mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb een beter alternatief wat ook niet duur is in een mooie omgeving en maar 20 minuten rijden van een heel groot berg meer
kijk eens bij camping la marjorie
deze zit op ongeveer 7 uur rijden vanaf utrecht
is een leuke famillie camping en als je langer als een paar dagen blijft krijg je ook kaartjes voor het zwembad wat op 5 minuten lopen is van de camping