Weet iemand of Nederland een better business bureau heeft en wat de naam is?

In geval er geen better business bureau is. Is er dan wel ergens( inspectie of zo) waar ik terecht kan als ik ontevreden ben over de school( afstandsonderwijs op HBO niveau)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een school is geen bedrijf maar een instelling. En hier is de onderwijsinspectie van toepassing geloof ik. Itt de arbeidsinspectie die inmiddels de Inspectie SZW heet ;)