Is het mogelijk om compleet nieuwe schoenzolen te laten zetten?

M'n huidige zolen zijn aan de achterkant helemaal versleten. Ik wil nu stevigere zolen eronder laten zetten. Kan dit en hoe duur is dit ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Dat zal aan je schoenen liggen
Hak en voorzool zal wel lukken
Zijn het wandelschoenen dan word het een stuk duurder(30-35€)
Sportschoenen met bv air kan niet
Zijn het nette herenschoenen dan kost het vanaf 25€ bij mij
Leer is iets duurder
Ook als de hak zover is versleten dat het opnieuw moet worden opgebouwd gaat in de papieren lopen
Werk en bergschoenen vanaf 35€
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tuurlijk kan dat, waarom niet?
Gewoon langs een schoenmaker gaan.
De kosten zullen ongeveer tussen de 10-25 euro liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor beiden
Ja zeker,(heb ik ook gedaan) alleen ik denk dat je duurder uit bent dan new paar.