wat zijn dit voor dingen?

...en dan bedoel ik natuurlijk niet dat ding met die cijfertjes...

Toegevoegd na 6 uur:
het is een wat kleiner uitvoering van de dingen waar kanaries hun bekje aan schoonmaken...

ik haalde ze uit verse inktvisjes die daarna als inktvisringetjes verorberd werden...

http://www.youtube.com/watch?v=n1nYXf-0IfQ&feature=related

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Sepia? Die drijven in zee en zijn afkomstig van pijlinktvissen. Vinden Kanaries fijn om hun snavel schoon te maken.

De afgeworpen vellen van reptielen ? Toegevoegd na 3 uur: Het heeft gisterochtend gevroren.Je vond bevroren blaadjes en hebt het dunne ijslaagje eraf weten te halen en op de foto gezet???

Gereedschap voor (technisch) tekenaars. met die 'veren' kunnen grafietdeeltjes van de tekening vegen

Ze lijken op veertjes

Zaden? Toegevoegd na 7 minuten: Een Quill?? zo'n schrijfveer?

De vorm lijkt op een visje maar ik heb nog nooit een vis zien vervellen.Toch is dat mijn antwoord.Het vel van een visje. Toegevoegd na 13 minuten: Of is het een doorzichtig visje? Ik zie wel een soort bekje?

Bladeren?

Volgens mij zijn het gewoon fossielen van veren. Het raamwerk is er nog, alleen de zachte bedekking is weg.

Vleugels van een reuzeninsect..

De omhulling waar vissen hun eieren in leggen!!

Het zijn gefossiliseerde veren van een uitgestorven krokodillensoort... . . . . . . . (Ik weet het goede antwoord, maar als ik het goede antwoord geef, dan krijg ik toch geen 10 punten van Deva, omdat zij zegt dat ik het al wist, vandaar dat ik dit antwoord geef...) Toegevoegd na 1 minuut: Want als ik zeg dat dit het skelet is van een inktvis, dan gelooft niemand me...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100