wat zijn dit voor dingen?

...en dan bedoel ik natuurlijk niet dat ding met die cijfertjes...

Toegevoegd na 6 uur:
het is een wat kleiner uitvoering van de dingen waar kanaries hun bekje aan schoonmaken...

ik haalde ze uit verse inktvisjes die daarna als inktvisringetjes verorberd werden...

http://www.youtube.com/watch?v=n1nYXf-0IfQ&feature=related

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag niets zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad schat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef even een paar tips dan!Is het dierlijk?

Het beste antwoord

Sepia? Die drijven in zee en zijn afkomstig van pijlinktvissen. Vinden Kanaries fijn om hun snavel schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

De afgeworpen vellen van reptielen ?

Toegevoegd na 3 uur:
Het heeft gisterochtend gevroren.Je vond bevroren blaadjes en hebt het dunne ijslaagje eraf weten te halen en op de foto gezet???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ook mijn eerste gedachte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm.... nou neee... jammer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helaas voor jou had grietje het bij het rechte eind...
het is het (inwendige) skelet van een pijlinktvis, ook wel kalamaris of squid genoemd als het gebakken als inktvisringetjes op je bord ligt…
Gereedschap voor (technisch) tekenaars. met die 'veren' kunnen grafietdeeltjes van de tekening vegen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze lijken op veertjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaahaa... ze líjken op veertjes, maar dat zijn ze niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helaas voor jou had grietje het bij het rechte eind...
het is het (inwendige) skelet van een pijlinktvis, ook wel kalamaris of squid genoemd als het gebakken als inktvisringetjes op je bord ligt…
Zaden?

Toegevoegd na 7 minuten:
Een Quill?? zo'n schrijfveer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nope... helaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook niet...
De vorm lijkt op een visje maar ik heb nog nooit een vis zien vervellen.Toch is dat mijn antwoord.Het vel van een visje.

Toegevoegd na 13 minuten:
Of is het een doorzichtig visje? Ik zie wel een soort bekje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neen... helaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helaas voor jou had grietje het bij het rechte eind...
het is het (inwendige) skelet van een pijlinktvis, ook wel kalamaris of squid genoemd als het gebakken als inktvisringetjes op je bord ligt…
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neu...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helaas voor jou had grietje het bij het rechte eind...
het is het (inwendige) skelet van een pijlinktvis, ook wel kalamaris of squid genoemd als het gebakken als inktvisringetjes op je bord ligt…
Volgens mij zijn het gewoon fossielen van veren. Het raamwerk is er nog, alleen de zachte bedekking is weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vleugels van een reuzeninsect..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook dit is niet het juiste antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helaas voor jou had grietje het bij het rechte eind...
het is het (inwendige) skelet van een pijlinktvis, ook wel kalamaris of squid genoemd als het gebakken als inktvisringetjes op je bord ligt…
De omhulling waar vissen hun eieren in leggen!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn gefossiliseerde veren van een uitgestorven krokodillensoort...

.

(Ik weet het goede antwoord, maar als ik het goede antwoord geef, dan krijg ik toch geen 10 punten van Deva, omdat zij zegt dat ik het al wist, vandaar dat ik dit antwoord geef...)

Toegevoegd na 1 minuut:
Want als ik zeg dat dit het skelet is van een inktvis, dan gelooft niemand me...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helaas voor jou had grietje het bij het rechte eind...
het is het (inwendige) skelet van een pijlinktvis, ook wel kalamaris of squid genoemd als het gebakken als inktvisringetjes op je bord ligt…