Zou het mogelijk kunnen zijn een top 3 voor het beste antwoord te creeren hier op GV ?

Soms staan er meer als 1 goed antwoord op een vraag die ik gesteld hebt, maar dan weer anders of korter uitgelegd.Lastig is dan het beste antwoord te kiezen dan zou ik de andere twee personen eigenlijk ook willen belonen .Dus derde goede antw. is 6punten tweede goede antw. 8punten en het beste antw. 10 punten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt mij het beste om nog steeds de 10 punten te kunnen geven, maar dan om dat te verdelen over de beste antwoorden naar keuze. Dus als je 'twee beste' hebt, dan 2x5 punten. Of je geeft aan 3 antwoorden 5, 3 en 2 punten omdat je ze in die volgorde goed vindt. En als je maar 1 goed antwoord ziet, dan krijgt die alleen maar 10 punten.
Maar ja, wie ben ik om dit soort wijzigingsvoorstellen te doen...

Om je vraag te beantwoorden: ja, het is mogelijk.
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook een leuk idee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het beste antwoord van mij,groetjes van Josephina.

Andere antwoorden (5)

Ja het is mogelijk. En het is ook een goed idee.
Maar ik ga daar niet over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het moet dan wel vaak geupdate worden i.v.m. met het sluiten van vragen. Ik ga hier niet verder op in. Hiervoor moet je de beheerder deze vraag stellen..

Deze vraag staat trouwens in de verkeerde catogorie. Het hoort bij 'GoeieVraag.nl'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb ik ook al zitten denken. Soms zitten er veel goede antwoorden tussen en is het kiezen uit de beste een lastige keuze. Je moet dan bijna weer een vraag plaatsen met; wat is het beste antwoord?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk zou het mogelijk kunnen, maar lijkt mij niet nodig. Uiteindelijk is er maar één antwoord het beste!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We hebben allemaal wel eens een probleem om het beste antwoord te kiezen. Hoe meer opties er zijn om de punten te moeten verdelen dit zal dan ook weer een dilemma opleveren, Want een top 3 terwijl er nu toch net 4 hele goede antwoorden tussen staan. Welke kies je dan.

Als je echt niet weet hoef je niet het beste antwoord te kiezen maar dat wil je natuurlijk wel.