babyfaced -->Raadseltje In deze plaatje heeft een vrouw zich zienderogen verstopt. Maar waar?

Zie jij haar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja jij niet dan

Het beste antwoord

Ja, ondersteboven haar gezicht ter hoogte van zijn broek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (4)

Hier. Volgende raadsel!
(oh nee, doe maar niet)
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Ja, ze staat op haar kop. Haar haar is het gras.
Ennuh ... het is trouwens "dit" plaatje en niet "deze" plaatje. Moeilijk hè, de Nederlandse taal. Maar ik vind echt dat je vooruit gaat. Daar zou ik je een +1 voor geven, maar dat kan in dit geval niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ziet plaatje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu kunnen we het wiel opnieuw uitvinden maar en zeggen waar ze staat....maar dat is niet nodig.

Er bestaan vele van dit soort tekeningen die te pas en te onpas in trainingen, testen etc. worden gebruikt.
Maar hoe je het went of keert....ze blijven leuk.
Wat te denken van deze heks? of is het een jonkvrouw?