Wat is het?

je moet er iets anders in kunnen zien dan een misvormt hoofd volgens beschrijving.. maar ik zie het niet.

Toegevoegd na 9 minuten:
een vriendin heeft het naar me opgestuurd. en zei erbij dat het iets voor mij was.. maar ik zie het niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je em naar rechts om draait zie je een hondje liggend slapen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
indd dat zou het kunnen zijn +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets anders zie ik er ook niet in +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja de hond zie ik, alle andere dingen niet.

Andere antwoorden (11)

een foetus zit er wel in..?

Toegevoegd na 15 minuten:
Maar een slapende hond zit er ook in, als je het plaatje een kwartslag draait
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een ei met een foetus erin...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zie ik er niet in hoe moet ik het plaatje dan houden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon zoals het er staat.
Als je eenmaal dat gezicht er in ziet, is het moeilijk uitleggen hoe je die foetus kunt zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zijn het voeten van Sharona.
Een draaiend zonnetje ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klik even op het zonnetje dan doet hij het in ieder geval wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey bedankt voor je aanwijzing Rubro. Nu zie ik het licht :)
Ikzie er een soort Elephantman in. Het zal wel iets heel anders zijn,maar ik zie het dan ook niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een baby,

ga op een behoorlijke afstand staan schuin naar links een meter of 4.

je hoofd naar je rechtschouder brengen, dus je hoofd is schuin.

Dan kijk je naar de mond van de man, en zie je dat het een lachend open mondje is, zijn kin is de bovenkant van het hoofdje. Zijn linkeroog is het hartje (doorschijnend). Bovenkant van zijn hoofd zijn de billen.

Ik hoop dat je het nu kan zien.

Het zit in jou buik, een baby.

Toegevoegd na 2 minuten:
En meer kan ik er ook niet van maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een liggende hond, gedraaid gephotoshopped in een oude portretfoto, nu lijkend op een klein baby-gezicht met een slaapmuts op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie alleen een draaiend zonnetje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt inderdaad een beetje op een misvormd hoofd, of met wat fantasie een hoofd van een foetus. Dat is gewoon onze neiging gezichten te zien in vlekformaties, dus een leuke bijkomstigheid. Uiteindelijk is het gewoon een slapende hond als je de kaart een kwartslag draait.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geniaal Marleen. Ik keek ook naar de kwartslag gedraaide foto/ tekening en ik zag "iets dierlijks " . Maar jij herkende de naar binnen gedraaide kop ( slaaphouding ) . Echt goed want ik ben er toch niet in geslaagd om het te zien zonder aanwijzing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ow ik had de andere antwoorden nog niet gelezen ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, nou , ik ook niet voor ik hem beantwoordde hoor, dus staan we weer kiet denk ik ;-)
Oké... Oké... Oké...

Ik zal eerlijk bekennen dat ik er zo uit zie met de carnaval...

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb dus geen idee wat het zou moeten zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hondje...kijk maar naar de geroteerde afbeelding

Toegevoegd na 52 seconden:
als je het nu niet ziet...weet ik het ook niet meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
da's mijn broer!!