Wat is het?

je moet er iets anders in kunnen zien dan een misvormt hoofd volgens beschrijving.. maar ik zie het niet.

Toegevoegd na 9 minuten:
een vriendin heeft het naar me opgestuurd. en zei erbij dat het iets voor mij was.. maar ik zie het niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je em naar rechts om draait zie je een hondje liggend slapen :)

een foetus zit er wel in..? Toegevoegd na 15 minuten: Maar een slapende hond zit er ook in, als je het plaatje een kwartslag draait

Het is een ei met een foetus erin...

Een draaiend zonnetje ?

Ikzie er een soort Elephantman in. Het zal wel iets heel anders zijn,maar ik zie het dan ook niet!

Een baby, ga op een behoorlijke afstand staan schuin naar links een meter of 4. je hoofd naar je rechtschouder brengen, dus je hoofd is schuin. Dan kijk je naar de mond van de man, en zie je dat het een lachend open mondje is, zijn kin is de bovenkant van het hoofdje. Zijn linkeroog is het hartje (doorschijnend). Bovenkant van zijn hoofd zijn de billen. Ik hoop dat je het nu kan zien. Het zit in jou buik, een baby. Toegevoegd na 2 minuten: En meer kan ik er ook niet van maken.

Een liggende hond, gedraaid gephotoshopped in een oude portretfoto, nu lijkend op een klein baby-gezicht met een slaapmuts op.

Ik zie alleen een draaiend zonnetje?

Het lijkt inderdaad een beetje op een misvormd hoofd, of met wat fantasie een hoofd van een foetus. Dat is gewoon onze neiging gezichten te zien in vlekformaties, dus een leuke bijkomstigheid. Uiteindelijk is het gewoon een slapende hond als je de kaart een kwartslag draait.

Oké... Oké... Oké... Ik zal eerlijk bekennen dat ik er zo uit zie met de carnaval... Toegevoegd na 3 minuten: Ik heb dus geen idee wat het zou moeten zijn...

Hondje...kijk maar naar de geroteerde afbeelding Toegevoegd na 52 seconden: als je het nu niet ziet...weet ik het ook niet meer...

da's mijn broer!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100