Geluid vervormd/ echo na enkele minuten bellen op Skype en MSN

Sinds enige dagen gebruik ik een microfoon en boxen bij het videobellen met Skype.Daarvoor gebruikte ik een USB-telefoon, dat werkte goed.Daar het leuker is om met meerdere personen tegelijk te praten is een losse microfoon en boxen noodzakelijk.
Maar nu heb ik na enkele minuten echo op mijn boxen, ook als ik mijn microfoon uitschakel. De persoon waar mee ik bel heeft nergens last van. Als ik de soundtest van Skype doe werkt alles goed.Als ik de set met MSN gebruik vervormd het geluid ook na enkele minuten, maar geen echo.Ook dan alleen bij mij.Wie weet de oplossing en/of oorzaak?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien dat het een goedkope telefoon is.
Hoorde dat het wel vaker met dat soort dingen zo kon zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk even of alle stekkertjes er goed in zit.
als dat ook geen resultaat geeft gewoon terug gaan naar de winkel.