babyshower, iemand bekend mee??

Komende zondag heb ik een babyshower, in princiepe is alles geregeld, maar er wordt ook gevraagd of we een stukje tekst + foto willen maken.
Dat gaan ze dan bundelen als een soort wensboekje of iets, maar heeft iemand tips? Ik kan wel zetten veel geluk en bla bla bla (net als op een kaartje die je stuurt, maar ik wil er wel iets aparts van maken..
Heeft iemand een leuk idee??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

weet niet of je handig bent
maar heel leuk is een rugzakje knutselen ( kan van papier vouwen) en dan daar briefjes in met wensen voor de toekomst
zoals moed doorzettingsvermogen etc etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is altijd erg leuk als je een persoonlijke wens gericht aan de baby opschrijft. (dus niet aan de ouders)

Wat wil je graag voor de toekomst voor dit kind??

Ook uitleggen wie je bent. Ik moet vaak aan mijn dochter van 7 uitleggen wie er op haar babyfoto's staan. Dat zijn personen die zij niet kent.

Ook leuk om op te schrijven is hoe haar/zijn ouders nu zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een boekje met lieve gedichtjes die met geboorte en baby te maken raadplegen en daar iets uithalen?