Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

moeilijkheden door informatie

In mijn jeugd had ik samen met een vriendin een bijzonder contact met het politiekorps in mijn woonplaats.
Omdat ik wat leuks voor haar verjaardag wilden doen heb ik een poging gedaan om wat van deze mensen terug te vinden
op schoolbank.
Nu heb ik een politieonderzoek aan mijn broek hangen,omdat ik deze informatie zou gaan misbruiken!!!!
Heeft iemand anders daar ervaring mee??? Ik durf amper meer een site te bezoeken!
Groetjes,
Bertina

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
345
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een beetje vaag: een bijzonder contact!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Welkom in politiestaat nederland. wieowie.nl is daar trouwens ook een goede voor...daar kun je ze wel vinden meestal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zolang ze niets kunnen bewijzen ben je toch niet strafbaar bezig;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe komt het dat je het die mensen zelf niet vraagt?je zou in gesprek kunnen gaan.Jij hebt niets te verbergen toch?Stel je open voor dit gebeuren.Laat je betrekken en motiveer je rede.Het lijkt me dat dat niet lekker voelt.sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo lang je niets strafbaars doet, heb je niets te vrezen...

En wees niet bang er worden zo veel mensen in de gaten gehouden, dat ben jij niet alleen...

Dus ik kan me niet voorstellen dat je met deze hobby-opsporing in moeilijkheden komt...

Ze moeten altijd bewijzen dat jij iets verkeerds deed...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij vertelt wat je hier hebt verteld, is er niets aan de hand. Zeker als je er in slaagt die vroegere politiemensen terug te vinden, dan kunnen die bevestigen dat er vroeger een bijzonder contact was.

Op zich vind ik het wel logisch dat de politie triggert op iemand die systematisch informatie zoekt over een (vroeger) politiekorps - dat doen terroristen namelijk ook (tenzij ze slim zijn natuurlijk). Dat onderzoek is dus begrijpelijk.

Je hoeft je daar geen zorgen om te maken. De politie ziet iets verdachts (dat is zo, toch, vanuit hun gezichtspunt), gaat dat onderzoeken, en zal tot de conclusie komen dat jij een onschuldig persoon bent met een goede reden om op Schoolbank te gaan rondneuzen.
(Lees meer...)
Cryofiel
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding