Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke Camera??

Hallo,
Mijn Vriendin en ik gaan begin april met een catamaran vauit panama via Galapos eilanden naar frans Polynesie(Markies Eilanden).
Voor dirt Avontuur (3maand) willen we een nwe spiegelreflex camera kopen.
Ons budget is rond de 1500 Euro.

Iemand een goed advies ,dit i.v.m vochtigheid enz enz!
Alvast bedankt voor het advies!
Groet
Tom

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
306

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Koop gewoon de camera die je wil (Nikon of Canon zijn in ieder geval altijd goed) en koop daar voor een paar euro regenhoezen van Optec bij.
http://optechusa.com/product/detail/?PRODUCT_ID=73&PRODUCT_SUB_ID=
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je verwacht dieren te fotograferen dan raad ik je geen Full frame aan omdat je daarmee beperkte zoom hebt. Neemt niet weg dat een canon 5d briljante foto's maakt. S'avonds zonder flitser geen probleem en met het juiste glas ben je die 1500 euro wel kwijt en heb je een beest van een camera, welliswaar tweedehands dan maar ja na die vakantie is iedere camera zwaar tweedehands.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nikon heeft het beste objectief.
Bedenk wel, als je hem in het water laat vallen is hij definitief verloren. Ook als hij flink in de regen ligt. Koop dus een waterdichte behuizing voor bescherming tegen regen.
Upload iedere dag jouw foto’s (internetcafe, WiFi netbook)

Toegevoegd na 1 minuut:
Probleem is ook de airco in jouw kamer. Stel die dus niet te laag af: 23/24 graden is voor mens en camera beter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding