bij mij ga ik naar de optie bellen in het menu, daarna nummerweergave selecteren, aan selecteren.

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry 1 stap overgeslagen, nadat je de optie bellen hebt in het menu naar algemene instellingen daarna de rest

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik heb een LG Secret
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek bij de fabrikant van je toestel naar de handleiding of ga langs bij de winkel waar het toestel gekocht is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de nokia staat het onder telefoon of oproepen.
dan weegave. en dan indentificatie verzenden ja of nee..