auto huren zonder credit card

wij willen graag in Pisa, airport een auto huren, maar wij hebben geen credit card. Heeft iemand een suggestie?
gr,
Gwen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Of er een aanvragen nog voordat je vertrekt, of ter plaatse huren en contant betalen. Misschien kun je ook via mail huren en via de bank vooruit betalen. Laatste mogelijkheid die ik kan bedenken is dat je langs een internationale maatschappij gaat (Hertz, Avis etc) en vraagt of ze iets voor je kunnen regelen.

Succes.

PS vraag gewoon een kaart aan, het is ontzettend handig en de kosten zijn te overzien. Ik heb wel eens op Schiphol gezien dat je er ter plekke een kon aanvragen en direct meenemen (was een American Express als ik me goed herinner)

Ga er wel verstandig en voorzichtig mee om!
14 jaar geleden
Zonder kaart kan dat niet. Is een vereiste van de verzekering van het verhuurbedrijf. Is over de gehele wereld zo. No card, no car