Ook persoonlijk: een moeder achter een kinderwagen met een sigaret tussen de lippen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (23)

Door je eigen gedrag anderen in gevaar brengen of zelfs doden. En zelfs niks mankeren natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TOCH gaan rijden met drank op terwijl je weet dat je het risico loopt andere mensen te betrekken bij ongelukken die je daarmee kan veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als mannelijke partner een zware bevalling bagatelliseren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon doen wat je wilt, zonder enige rekening te houden met de mensen om je heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne is wat minder heftig, maar waar ik me aan kan storen zijn mensen die telefoneren tijdens het afrekenen aan een kassa.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen die hun snoeppapiertjes op straat gooien of de inhoud van de auto-asbak op straat deponeren. Je hond overal maar laten poepen en het niet opruimen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of een antwoord als hier boven ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lampje vind jij dat dan normaal?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 van mij. Wie t kleine niet eert is t grote... Etc. Deze dingen worden veel te snel als 'normaal' gezien, terwijl het dat niet is. Dit is net zo goed asociaal gedrag. Een betere wereld begint bij jezelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vooral de auto- asbak legen op straat +1
Oorlog voeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ellende van een ander gebruiken om er zelf voordeel bij te halen. Het toppunt vind ik toch wel het opzettelijk verminken van kinderen zodat ze meer opbrengen bij het bedelen. Te zien in Slumdog Millionaire en helaas op waarheid berustend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmm... dat zou ik niet aso willen noemen, maar ziek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Betrokken op de mens wordt met sociaal vaak bedoeld: het hebben van gevoel voor de noden van de medeleden van de samenleving"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociaal eens: het is een extreem ziekelijk voorbeeld van het hebben van totaal geen gevoel voor de noden van de medemens. Maar de vraag was toch ook wat het toppunt was? Afval op straat gooien is ook asociaal, maar valt in het niet bij dit toppunt.
Een baas die je dreigt bij de volgende ontslagronde op de lijst te zetten als je thuis komt te zitten met je voet in het gips, maar het komt helemaal niet uit ivm vakanties van collega's..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voordringen vind ik zo asociaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door iemand ze brievenbus gaan schijten en dan aanbellen of je wat WC papier mag hebben om je kont af te vegen dat is pas asociaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je auto dusdanig verkeerd parkeren waardoor anderen daar last van hebben. En dat alleen maar omdat je te beroerd bent om een stukje meer te lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets doen terwijl je weet dat het niet mag.
b.v.b:
Je mag geen geld lenen om te shoppen, maar je doet het toch (stelen uit de portemonee van je ouders).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mensen die om je geven of waar je dagelijks mee te maken heb, het schaden van vertrouwen en oneerlijkheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een blinde van de trap duwen en zeggen die had je niet ZIEN aankomen he
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*Zoals in Almere : gewoon al je afval uit de raam op de snelweg gooien, en geen idee hebben hoe dat voor iemand is die er achter rijd.

*radio hard aanzetten, en de ramen open houden als je buren thuis zijn. en over het algemeen sch*** aan je buren hebben.

*rechts inhalen, of seinen.

*voordringen in de winkel.

*je kind niet leren om een hand voor de mond te houden tijdens het hoesten, (en ja... smekken).

*als marktvrouw op straat gillen.

*spullen stelen van je werk, (zowieso stelen) en andermans spullen kapot maken met opzet.

*profiteren van iemands goedheid.

kun je zo even vooruit, want ik weet er nog genoeg... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in een overvolle trein je tas op de stoel naast je zetten.
Nog asocialer: keihard zuchten als je vraagt of je mag zitten op de plek van de tas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een leeg blikje bier op straat gooien terwijl je ziet dat er een papier prikker aan komt met zijn karretje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Das niet asociaal. Das werk verschaffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat is een leeg blikje bier?
Met de scooter (en ook met de fiets) heel brutaal door het voetgangersgebied scheuren, en als er wat van gezegd wordt, je middelvinger opsteken.
Die middelvinger is trouwens in alle gevallen behoorlijk aso.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je luidruchtig zitten volproppen met eten voor de ogen van iemand, die niets te eten heeft.

"In New York is het wereldrecord hotdog-eten verbroken door de 25-jarige Joey Chestnut uit Californië. De Amerikaan at 68 broodjes worst in tien minuten, laten de Amerikaanse media vandaag weten. Hij won met de schranspartij twintigduizend dollar (veertienduizend euro) en de gewilde Gele Mosterdriem. " (Fok nieuws)

"Genoeg?
In veel ontwikkelingslanden groeit er genoeg fruit en zwemmen vissen in beekjes, kanalen, rivieren, meren en de zee. Eten zat, dus? Maar niet iedereen heeft een bootje of het goede gereedschap om een grote vangst binnen te halen. Veel bewoners hebben net genoeg geld om alleen graatmagere vissen te betalen. En elke dag een zelf geplukte kokosnoot of ananas is óók niet gezond."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een voorbeeldje van het toppunt van asociaal gedrag:

Ik ben leerkracht.
Grote man in hemdsmouwen komt langs met grote hond.
Hond loopt los, langs het grasveld van mijn lokaal.
Hond draait een enorme drol voor de ogen van 28 verbaasde kinderen.
man kijkt mij grijnzend aan.
Ik hef de schouders op naar de man, waarop de man naar het raam loopt, er een flats tegenaan spuugt en vervolgens zijn middelvinger opsteekt.
En dat allemaal in een klasje met 28 jonge kinderen, die niet weten waar ze moeten kijken.

DAT is een voorbeeldje van het toppunt van asociaal gedrag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je eigen grenzen zo verleggen dat je de grenzen van een ander niet (meer) respecteert.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hmm, daar heb ik natuurlijk nog niet het toppunt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn buren.