Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat verdient en med. callcenter p/u

Ben werkzaam via een uitzendburo bij een netbeerbedrijf en wordt per september overgenomen.

Ik verdien niet slecht (zeg ik zelf) maar ben benieuwd wat een (vaste) medewerker bij een callcenter / Klant & service verdient.

Ik ben 27, fulltime (40 uur) werkzaam en verdien nu iets meer dan 2000 euro bruto per maand via het uitzendburo.

Mn leidinggevende gaf al aan dat ik meer zou gaan verdienen dan nu via het uitzendburo. Contract e.d. krijg ik nog, maar dag google even op t internet.

Dus wie werkt er ook op een klantenservice of callcenter en wat verdien je?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
498
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wordt overgenomen , het callcenter het uitzendbureau of de netbeheerder?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Een vriendin van mij is in vaste dienst bij een callcenter. Zij werkt 24 uur per week en verdient ca. €1000,- netto per maand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het verschilt natuurlijk per werkgever!

Maar een kennis van me verdient fulltime 5000 p/m bruto!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het heeft zeker te maken bij welke werkgever je zal gaan werken, en natuurlijk leeftijd is belangrijk !

het is tussen de 500 - 5000 in de maand ongeveer, ligt aan je uren die je werken zal, en natuurlijk hoeveel klanten je binnen weet te slepen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding