Ben ik te oud voor de landmacht??

ik ben uitgenodigd voor een sollicitatie bij de landmacht echter ik heb jaren geleden ongever 8 a 9 jaar al in de landmacht gezeten maar wil er nu weer terug in daarom de sollicitatie ik ben 30 jaar heb ik enige kans van slagen..? ik hoop het wel!..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

ja joh...30?? absoluut,

tenzij je er zo uitziet:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dit nou wat ze bedoelen met de ouwe hap?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die kan toch nog net achter het bureau,dan de tafel er maar iets verder vanaf gezet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
lijkt me wel; je hebt enige ervaring en bent wijzer geworden!
bovendien zeer gemotiveerd en nog jong van leeftijd. Wat wil minister Van Middelkoop nog meer?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je leeftijd zal geen probleem moeten zijn als je nog fit genoeg bent!

daarbij komt nog, je bent al uitgenodigd voor een sollicitatie. waarschijnlijk hebben ze je leeftijd ook wel gezien. als ze je te oud hadden gevonden, hadden ze je niet eens gevraagd. dus hun zullen er ook vertrouwen in hebben

succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe het zit als je al in de landmacht gezeten hebt, zou je misschien op de site moeten kijken. Verder is het mag je alleen in de landmacht als je 30+ bent (tot 32) als je een studie geneeskunde oid hebt gevolgd.