dagje Titanic aquapark gaat dat op eigen houtje of via een trip?

Hallo,

Wij gaan over 4 weken naar Hurghada!We willen dan een dag naar het zwembad in Titanic!
Kan je daar op eigen gelegenheid heen of moet je boeken via een trip?
En weet iemand ook wat dat kost?

alvast bedankt Yvette

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt natuurlijk eens bij je eigen hotel informeren of er dagtrips georganiseerd worden en of er busvervoer mogelijk. Of vraag het na bij een hostess. Het Aquapark is zeer populair, dus er zal zeker informatie te verkrijgen zijn. Je kunt overigens ook prima op eigen gelegenheid gaan. Huur een taxi, die rijdt je er zo naartoe en een taxirit kost bijna niets.

Voor de hotelgasten is een bezoek gratis, wat het kost om een dagje te gaan zou ik zo niet weten. Maar de prijzen in Egypte zijn algemeen bijzonder redelijk dus heel duur kan het niet zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Veelal staan in verreweg de meeste hotels, apartementen, parken etc. bij de balie rekken vol met wat er allemaal in de omgeving te zien is. Hierbij staat ook vermeld hoe je daar kunt komen. De Host/Hostess van de reisorganisatie zal eveneens over informatie beschikken hoe je daar kunt komen...