flessenpost

op 8juli heb ik flessenpost gevonden van ingenieurburo vankonrad paulus en de adres is stadtwiede steinhaus 1 18059 rostock helaas kan ik niks op de site vinden over deze buro wie weet of wat ikkan doen of deze adres wel er is zo dat ik een bericht kan sturen kun u me helpen of deze persoon zeggen dat het fles gevonden is hij heeft hem op een cruiss boot afgegooit de norwegian jewel mijn hartelijke dank als u dat doet dank u

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het adres bestaat wel, in Duitsland. Je zou een brief kunnen sturen en kijken of er een reactie op komt.

Het adres is waarschijnlijk:

Stadtweide Steinhaus 1
18059 Rostock, Duitsland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo..daar heb je werk van gemaakt, som. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is het correcte huis, indien de fles nu met de postduif wordt bezorgd ;o) Nu maar hopen dat degene die de fles heeft gepost er ook woont.