mobieltje op twee plaatsen opnemen zoals bij een vaste lijn

Ik ben op zoek naar een mobieltje die je zoals op een vaste lijn met een extra toestel op meerdere plaatsen kan opnemen.
We willen wel af van onze vaste lijn maar kunnen dan nog maar op een plaats de telefoon opnemen.
We hebben nu een pre pay mobieltje het zou handig zijn om dat in de kamer te laten staan en op meerdere plaatsen in huis een tweede of derde toestelletje te plaatsen zodat we niet steeds met dat dingetje rond hoeven te sjouwen.
Je hebt momenteel wel een tweede simkaart maar die kunnen niet tegelijkertijd aan staan.
Eventueel het mobieltje koppelen aan de huistelefoon lijn zou ook een oplossing zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat gaat niet lukken.
De enige manier is een simbox kopen en die aan een huiscentrale (of dect-centrale) koppelen.
Maar dat is financieel niet leuk meer, en ook daar moet een tweede simkaart in, waarbij je je GSM met eerste simkaart uit moet zetten.
AWM
14 jaar geleden
Je kunt een duo kaart aanvragen, alleen gaan de telefoons niet tegelijk over dan! Ze gebruiken wel het zelfde nummer, maar vervangen elkaar, en werken dus niet tegelijk