Re: Parkeren Frankfurt Airport

wet iemand een veilige plek voor de auto rond fankfurt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb zelf eens de auto geparkeerd in een afgesloten privéparkeerkelder (nou ja, niet helemaal privé, toegankelijk voor de bewoners van één gebouw). Iemand had daar drie of vier parkeerplaatsen gehuurd. Daar kon ik mijn auto tegen vergoeding parkeren. De verhuurder bracht ons van zijn parkeerkelder naar het vliegveld.

Bij terugkeer hebben we per SMS ons vluchtnummer en verwachte aankomsttijd doorgegeven. Zijn vrouw haalde ons op vanaf de terminal om ons terug te brengen naar de parkeerkelder.

Als je interesse hebt, stuur me dan een PB, dan zoek ik zijn contactgegevens voor je op.

Alternatief is gewoon parkeren in één van de grote parkeergarages van Frankfurt Flughafen zelf.

Je kunt ook met de trein naar het vilegveld. Vanuit Amsterdam, Duivendrecht, Utrecht en Arnhem rijden er directe treinen heen en weer, meerdere per dag. Gaat net zo snel als de auto, maar veel ontspannener.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vermoed dat hij in D veiliger staat dan op welke parkeerplaats in NL dan ook.