Bluetooth op mij pc?

Hallo,

Ik heb allemaal foto's op mijn mobiel staan, die ik graag op mijn pc wil hebben. Ik heb geen kabel voor mijn mobiel naar mijn pc, dus ik denk dan gebruik ik bluetooth, alleen weet ik absoluut niet hoe dit werkt en of ik bluetooth op mijn pc hebt.

Kan iemand mij verder helpen?

Dennis

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zonder kabel of stick kom je niet ver.

Je moet iets van een stickje kopen, zodat je mobiel verbinding kan maken met je computer. Zo'n stickje kost ongeveer 15 euro, en kun je kopen bij een elektronica winkel.
Zonder dat stickje kan je pc geen verbinding maken met bluetooth.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er geen bluetooth icoon op je pc staat, zit het er niet op. Dat is best waarschijnlijk als je een wat oudere pc hebt. Je kunt dan een bluetooth stick kopen (lijkt op een usb stick) daar zit een programma bij en dan kun je je zo je foto's sturen. Een kabeltje is wel sneller en goedkoper trouwens.