Hoe krijg ik de cijfers van het pilotenprogramma op het toetsen als ik de cijfers 90 niet kan vinden, laat staan Het woord DATA.

Hallo,

Mijn vraag is hoe krijg ik die cijfers van het pilotenprogramma op het toetsenbord. Bijvoorbeeld het cijfer 90 DATA enz. Hulp is dringend gewenst daar ik al maanden met dit probleem zit. Misschien kan ik dan verder met dit mooie spel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Je vraag is niet helder.
Gokje: Je zoekt een keyboard template voor Microsoft Flight Simulator?

Antwoorden (1)

zoek naar de anykey druk deze achter elkaar 5 keer in en bezie het resultaat. veel succes