Je hoort het niet te weg te geven. maar als je het krijgt ben je superblij.

wat is dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een baby ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij helemaal goed geantwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij maak je die, en krijg je die niet. Als ik me de lessen biologie goed kan herinneren van de middelbare school. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De uitdrukking is: je krijgt een kind. En kinderen hoor je inderdaad niet weg te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat was snel. een kind krijg je als je geluk heb. +11

Andere antwoorden (8)

Je rijbewijs. (Of je diploma. (Of je nieuwe kunstgebit.))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rijbewijs en diploma vind ik wel kloppen, maar waarom zou je superblij zijn met een nieuw kunstgebit? :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhm... Superblij omdat je weer meer kan eten dan alleen pap?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja Ruud, als je geen tanden meer hebt en je laatste kunstgebit is van zes hoog naar beneden gevallen, dan is dat toch best prettig.
een boeddhabeeldje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je goede humeur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat geef ik graag weg, hoor. Door het weg te geven, vermenigvuldigt het zicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, als je het weggeeft hou je het zelf
toch nog... grappig eigenlijk
Een cadeau voor je verjaardag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bonus van vijf miljoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij betreft hoor je die juist wel weg te geven (aan een goed doel), of terug te geven (aan je bijna failliet gaande bank met staatssteun).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Banken horen ze niet weg te geven en Wouter Bos hoopt er straks ook een te krijgen.
Een erfenis.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een compliment?