Iemand ervaring met ipod-oplader.com

Binnenkort ga ik op vakantie en nu wil ik graag mijn ipod kunnen opladen vanuit het stopcontact. Via internet kwam ik [url=http://www.ipod-oplader.com]www.ipod-oplader.com[/url] tegen en ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee heeft.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat zal wel werken. Ze zien er aan de buitenkant net zo uit alsof ze uit de Apple-store komen, maar het is namaak en dus goedkoper. Waarschijnlijk niets mis mee.
AWM
14 jaar geleden
Toevallig heb ik de oplader vd Ipod shuffle ook gezien op de site, niet goedkoop.
Nou heb ik laatst bij de Handyman er ook een zien liggen voor 10.-. Sorry, ervaring heb ik er (nog) niet mee. Ik wilde er ook een hebben voor de vakantie. Mocht ik er volgende week een gaan halen, dan laat ik je het weten of hij bevalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn Iphone G3 wilde ik ook opladen via stroom en ik deed dat met een oudere ipod oplader. Mooi dat het werd geweigerd door de iphone.