bedragen schaal 8

Hallo allemaal,

per 1 augustus word ik ingeschaald in schaal 8 als onderwijsassistent.
Ik kan echter nergens de bijbehorende bedragen vinden.
Hoe kan ik het beste onderhandelen over mijn salaris?
Waar kan ik de bedragen vionden?

Alvast bedankt voor de info,

Klaas

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

salaris schalen zijn per bedrijf verschillend, zou heb je bij het ene bedrijf misschien 15 schalen, en bij het andere bedrijf 32. probeer er via (bijv.) vrienden of familie een beetje achter te komen wat zij verdienen en wat het bedrag voor schaal 8 is. neem daar een gemiddelde van en zo kun je je salaris een beetje inschatten.

Toegevoegd op 26-06-2009 15:50:03
zou moet natuurlijk zo zijn ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan eigenaardig genoeg de exacte bedragen per schaal niet vinden op Internet (waarom wordt daar toch zo geheimzinnig over gedaan ?? ) maar als je zoekt op CAO krijg je wel wat links waar je meer info kunt krijgen als je lid bent of waar je contact kunt opnemen om het precies na te kunnen vragen.

Toegevoegd op 26-06-2009 15:57:49
En ik heb nog een pdf voor je gevonden waarin wel alle schalen en salarissen worden genoemd, maar ik snap geen bal van de afkortingen dus ik weet niet of je er iets aan hebt - tweede link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze moeten vermeld staan in je cao, je moet even controleren of dit (link) de goede CAO is, blz 181. Maar volgens deze tabel zit een onderwijsassistent normaal in schaal 4. Onderhandelen, ligt aan je ervaring en leeftijd en wat je voorheen verdiende. Vaak staan bij een functie de schalen vast en kun je door ervaring hooguit een paar treden hoger uitkomen.