Wie kan dit ontcijferen?

283 (33)85 (88)(11)(666) 9(666)5(333)8(77)(44)343(666) (88)48(77)(55)5 583(666) 07(666)53(666) (444)(11)(666) (777)8(77).

Succes!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha ikke niet veel succes allen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke, HINT: 3 rijen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd viel mij ook op over de 666, maar dat was niet met opzet oid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze kijken ook altijd verder dan hun neus lang is die mods!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had nog een vraag gesteld over ontcijferen maar deze werd verwijderd, is dit terecht of onterecht? Het is toch een raadsel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt, maar welk raadsel wel?

Het beste antwoord

Wie dit kan ontcijferen krijgt tien punten van mij.

Dit is het antwoord op de vraag. Dit is de code. Mijn antwoord werd naar reacties verplaatst, maar het is het antwoord.

Toegevoegd op 29-05-2009 11:34:50
De 2 is de tweede letter op je toetsenbord, op de eerste rij. Dan de 8e, dan de derde. Zo krijg je achtereenvolgens de w, de i en de e.

tussen haakjes betekent de tweede rij als er twee cijfers staan, en de derde bij 3.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gezien je voorliefde voor het Christendom, het afsluiten met 3 7's die gesteld worden als de overwinnende engel over Satan (666), zal je boodschap iets hebben in de richting van een waarschuwing met betrekking tot het accepteren van de heilige drie eenheid (333). Ik zal zo een aanvulling doen met de patroonvertaling.