Plassen mannen die normaliter staand plassen ook staand in vliegtuigen en treinen?

Ik vind het op openbare toiletten maar een zooitje, daarom vermijdt ik ze meestal, nu vraag ik me af of dat komt omdat de mannen staand plassen, er zullen wel meer dingen zijn, maar dit is mijn vraag. Ook omdat vliegtuigen en treinen nogal kunnen 'deinen' in meer of mindere mate..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Het beste antwoord

Tuurlijk! Als jij niet per se hoefde te zitten in trein of vliegtuig zou je vast en zeker ook blijven staan! Nou moet me van het hart dat ik het erg jammer vind dat mannen altijd de schuld krijgen van vieze toiletten!
Een vriend van mij heeft namelijk en café, en wat blijkt?
Je raadt het vast al: Dames toiletten zijn na een stevige kroegavond in 9 van de 10 gevallen een stuk ranziger dan de herentoiletten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik denk dat mannen dan ook gewoon gaan staan en als de trein of het vliegtuig begint te "deinen" dat ze dan even de plas inhouden totdat het weer rustig is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sja, ik denk dat er ooit 1 staande man het toilet vies gemaakt heeft, waardoor andere mannen besluiten om er maar niet op te gaan zitten maar staande te plassen (zou ik ook doen als ik het kon), waardoor het nog een grotere bende wordt, enzovoort..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker hoor. je staat dan misschien wel wat in bochten gewrongen en wat gebogen, maar je kan jezelf dan ook vaak goed klem zettem met beide voeten tegen de wanden al leunend met je recher schouder tegen de wand. Gaat prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als man ga ik er thuis vaak makkelijk bij zitten, maar op een toilet wat voor iedereen toegankelijk is blijf ik staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, althans de meesten wel. Gewoon staand.
Maar als het enigszins schoon is, ga ik er liever bij zitten en neem er de tijd voor. Desnoods nog een sudokootje erbij en een biertje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel makkelijk als je moet plassen van dat biertje.