Hoe vlieg ik het goedkoopst van Bangkok naar Hongkong?

bv. welke Aziatische vliegmaatschappij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Als ik voor je zoek is Air Asia de goedkoopste vliegmaatschappij. Die brengt je voor €75 van Bangkok naar Hong Kong.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha, die NonStopJudith;

Als verstekeling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even op de volgende websites kijken:

www.worldticketcenter.com
www.cheaptickets.nl
www.vliegwinkel.nl

Dit zijn de drie websites waar ik zeer goedkope tickets van en naar Zuid-Afrika heb geboekt. Let er wel op dat er een aanzienlijk prijsverschil zit tussen door-de-weeks en in het weekend vliegen!

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je tijd hebt: ga in bangkok naar kao san road en boek daar een ticket. (heb je haast: neem de boot)
of kijk even wie er in de lonely planet van bangkok getipt worden bij getting there & away.

Toegevoegd na 37 seconden:
de boot naar de stad, bedoel ik. niet naar hongkong. :)