Ik zoek online naar een fictionele landkaart.

Komt uit een managementboek dat ik ooit heb gezien, maar kan mij de titel niet herkennen.
Het is een kaart van een neit bestaand land met steden als Import/Export gebieden als Uitdaging en Kans.
Wie zegt dit iets en kan mij helpen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Het beste antwoord

het zou kunnen zijn dat de kaart uit de 'atlas van de belevingswereld' komt...

kijk hier maar even..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Slim googlen: fictional states of maps of fictional countries of kijk op ebay.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja maar het is dus een Nederlandstalige kaart, waarom dan Engels googlen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer eerst maar Nederlands. Ik dacht dat je dat al gedaan had. Vaak zijn dit soort boeken vertalingen uit het Engels en als je op het Nl web niets vindt, is de kans best groot dat je wel iets op het Engels web vindt.
Het is inderdaad uit de atlas van de belevingswereld. De makers hebben ook een site, mocht je voor een bedrijf of organisatie een 'eigen' kaart willen maken, dan kan dat! En ze verkopen ook posters van verschillende landen. Het boek ligt bij mij standaard in de woonkamer om gewoon regelmatig effe door heen te kunnen bladeren...