Wat is, lichamelijk gezien, de meest intensieve sport die je kunt beoefenen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry hoor , maar je moet er wel de leeftijd bijzetten!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo? Verklaar je nader!

Het beste antwoord

Onderwaterhockey wordt gezien als de meest intensieve sport, maar over de langere termijn verbaas ik me altijd over mensen die een vijfdubbele triathlon weten af te ronden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Toevallig deze week nog een stukje op de tv gezien: en dat is de woestijnmarathon : dat is een marathon door de woestijn over een lengte van 250 km.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijk te zeggen, een triatlon is intensief over langere tijd. Onderwaterhocky is al een stuk korter van duur. Als je een ringenoefening doet zoals Jury van Gelder is dat nog korter van duur, maar wel zeker zo intensief op het moment dat je er mee bezig bent.
jc54
14 jaar geleden
Seks natuurlijk...
En zwemmen is ook een sport waarmee je veel verschillende spieren gebruikt. En veel calorieën verbrand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wielrennen op tour de frans niveau,aangezien dit niet mogelijkis voor een normaal persoon is het dan ook niet verwonderlijk dat de renners praktisch een "chemische fabriek "zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yoga of wielrennen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Boksen
2. Squash
3. Badminton
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hardlopen
en
zwemmen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien de vraag moet er denk ik worden gekeken naar de sport welke het korst duurt, oftewel de sport die men 'maar het kortste vol kan houden'.

Ik zou zeggen: boksen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, maar ga maar eens een boks training meedoen. Dan weet je pas echt wat zwaar is. Een heel complete sport waarbij je echt alle spieren traint en een ijzeren conditie mee opbouwt.