Van welk spel is deze dobbelsteen met afbeeldingen?

Ik heb 5 witte dobbelstenen met daarop een terugkerende pijl, een zakje en de cijfers van 2 tot 5 (echt cijfers, geen stippen). ik wil graag weten bij welk spel deze horen, maar vind het niet terug in de beschrijving van de spelletjes die ik thuis heb staan.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
6 jaar geleden
Welke spellen heb je thuis? Dat maakt het zoeken makkelijker
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het hoort zeker niet bij 1 van de spellen die ik heb liggen, die heb ik al allemaal nageplozen...

Antwoorden (1)

Ik zou denken dat het een of ander spelletje is om met pakjesavond te spelen, iets uit de zak halen, iets terug stoppen. Voor de cijfers kan ik zo snel niets verzinnen
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Maar dan is er, lijkt mij, slechts één zo'n dobbelsteen nodig. Waarom vijf?