Hoe laat is het? Want mijn volgende date is om 15.00 uur
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

"Zo...ik weet niet wat ik gisteren gegeten heb, maar bij voorbaat mijn excuses!"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahahahaha. sterk! +1
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ach, ligt wel aan de soort date... ;-p
Ik denk dat het voor de meeste mensen een redelijke afknapper is als hun date over een ex begint te praten. Met name op een eerste date.

Van die mensen die op alles wat jij zegt zeggen: Ja mijn ex deed dat ook altijd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha +1!
Ha, die Jessie;

Je kunt volgens mij beter niets zeggen dat je later niet waar kunt maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben helemaal niet dominant, behalve als het om knuffelen gaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over het verleden leuteren. Zelfmedelijden tonen. Te hard van stapel lopen. Te naiëf zijn. Het voorzichtig elkaars horizons aftasten is een een delicate gevoelsmaterie. Toon je zoals je bent , maar niet te snel en laat af en een stilte valle. Ogen praten ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat je graag zo snel mogelijk kinderen wilt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat je graag zo snel mogelijk wilt trouwen.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij daten in het donker was iemand bij de eerste date erg seksistisch. Niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je doet me aan me moeder denken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heb ik al die moeite voor jouw gedaan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Trouwen, kinderen, samenwonen. Je ex, is ook een heel slecht onderwerp. Verder is sex ook niet een heel verstandig onderwerp voor de eerste date.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat je net uit mexico komt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik de date betaal gaan we dan neuken?