Kun je door varkensvlees bijv van de Albertheijn, Dirk, Super de boer, Coop, of C1000 ook de varkensgriep krijgen?

Ik eet namelijk best veel varkensvlees, maar no way dat ik dat nog ga eten deze komende tijd!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fijn, dan blijft er meer over voor mij.

Het beste antwoord

Men zegt van niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is ooit begonnen als een varkensvirus, maar de bedreiging die er nu is komt daar helemaal niet meer vandaan. Het virus is besmettelijk van mens op mens, en is al lang niet meer dat virus wat ooit bij een varken voorkwam.
Daarnaast wordt er geen mexicaans vlees geimporteerd naar nederland, dus mochten er varkens zijn waar het vandaan komt dan komen die niet in de nederlandse winkels te liggen.
Ik zou geen mexicaans mensenvlees meer eten dus, verder komt t wel goed..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee. Van het eten van vlees kun je geen varkensgriep krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De varkensgriep heeft totaal niets met varkens te maken...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/varkensgriep-persoon-europa-geloof-spanje.7367