Waar in nederland kun je vuurvliegjes spotten (s`avonds)?

waar, wanneer, hoelaat etc...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
5.7K

Het beste antwoord

Ik heb ze in 'het Leersumse bos' gezien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En dat was om een uur of 1 's nachts, we deden een bosspel;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
oke thanks, mag ik vragen waar dat ergens ligt? (is een gemakzucht vraag + ook ter bevestiging)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leersum natuurlijk, sorry!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahaha inderdaad bij leersum, is onderdeel van de Utrechtse heuvelrug.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Weet je trouwens nog in welke periode van het jaar was? Anders gaat ik vanaaf nog ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik was er begin juli, ik weet niet of ze er nu al zijn, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk!

Andere antwoorden (3)

In Zeeland aan het veerse meer rond zonsondergang.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leuke vraag, die beestjes wil je inderdaad een keer irl gezien hebben. Dit heb ik in Italië mogen beleven, Lago Maggiore als klein knulletje van negen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vanavond op 3 plekken gespot in Schoorl
bij de omloop....was direct na een kort buitje...