Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zouden de nederlanders vinden van de actie, grootste bitterbal ter wereld?

zitten jullie hier op te wachten of zeggen we van nee te agterhaald?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zit er niet heel erg op te wachten moet ik eerlijk zeggen, het lekkerste van de bitterbal is toch de combinatie van de korst met de inhoud. En bij het uitdelen van de bitterbal krijg je toch alleen maar inhoud bijna dan. En ik vind het gewoon zonde van de energie/voedingsstoffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

nee ik zit daar echt niet op te wachten hoor... laten we onze energie/ideeën/grondstoffen maar gebruiken voor dingen die er echt toe doen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahaha, ik zou het echt heel vet vinden, maar hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar? een frituur pan van 100 bij 100 meter maken ? haha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
We hebbende meeste van die dingen al gehad dacht ik.Als je het als reclamestunt voor een snackbar zou doen, lijkt het mij beter om de lekkerste bitterbal te maken.Werkt misschien langer door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zit er niet op te wachten om dezelfde redenen als Deva. En daarnaast vind ik het niet origineel omdat de grootste kroket pas geleden al gemaakt is in Nederland. Dit zou vergelijkbaar zijn alleen in een andere vorm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Betrek alsjeblieft niet "de Nederlanders" bij dit soort (naar mijn menig kansloze) acties. Houd het bij "de sportvereniging" of "de straat in de wijk..." :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pure geldverspilling en totaal niet orgineel. Maar ik dat is mijn persoonlijk mening. Wat de Nederlander er van vind kan ik niet zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit geeft het culinaire niveau weer, maar ik ben dan ook een europeaan in de eerste plaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze Nederlandse vind een dergelijke recordpoging maar bal.

Niet in de laatste plaats omdat juist de combi korst-inhoud me wel twee keer per week naar de snackbar lokt maar wanneer die edele balans verstoord wordt ik nu al opzie tegen het consumeren van als het ware een hap ragout.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zit er niet op te wachten, zonde van de tijd, geld en grondstoffen, die veel beter in iets anders gestoken kan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vet cool man. maar de verhouding korst/inhoud moet wel in tact blijven. Dus een bal van zeg een meter doorsnee moet een krokant korstje hebben van 10-15 cm dik. Oh, en hij moet in twee happen in de mond kunnen dus het proeven laten we over aan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding