wat betekent none wanneer je een filmpje hebt geplaatst op you tube

wanneer je een fimpje hebt geplaatst

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Misschien dat de tekst te lang is? Als je overigens zoekt, op het filmpje klikt en daarna weer terug gaat dan staat de tekst er wel..

Vreemd, heb het verder nooit gezien, misschien anders youtube mailtje sturen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Normaal betekent dit dat je geen tekst hebt ingevoerd of rara karakters hebt gebruikt.
Ik heb net echter op Youtube gekeken (Was dat wellicht ook je bedoeling:) en zag niets raar aan je filmpje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
None betekent 'geen'