Je mag een vraag stellen aan iemand uit de geschiedenis. Wie kies je en wat is je vraag?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Het beste antwoord

Jezus....... kijk uit, let op en kan je mijn moeder terug brengen?

mijn moeder........ stop met roken alsjeblieft

Hitler......... waarom in hemelsnaam?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Einstein. De vraag zou zijn:
Waaròm denk je dat God niet dobbelt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Socrates - of hij niet beter met zijn vrouw naar de stad kon gaan, i.p.v. met zijn vrienden over het leven babbelen.

(Xantippe is een van de meest tragische vrouwen uit de wereldgeschiedenis.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Adam. Ik zou wel willen weten met wie zijn zonen het deden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Churchill : Hoe had je de tweede WO sneller kunnen beeindigen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou nog wel eens willen weten van mijn opa, waarom hij met 2 vrienden één weddenschap is aangegaan om een succesvol bedrijf te starten. En waarom hij in tegenstelling tot zijn 2 vrienden 3 weken lang is gaan vissen. Terwijl de 2 vrienden druk bezig waren met marktonderzoek e.d.

Eind resultaat is dat het bedrijf van mijn opa al 60 jaar bestaat. De 2 vrienden zijn binnen resp. 2 en 5 jaar failliet gegaan...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zou veel vragen kunnen bedenken aan mensen uit het verleden, maar misschien kunnen we met enig nadenken en discussieren er wel uitkomen wat ze zouden antwoorden. Veel interessanter zou zijn, een vraag aan iemand uit de toekomst:)

Bijvoorbeeld aan de minister-president in 2060

In die tijd hebben we weer compleet andere dagelijkse problemen dan nu. En ik ben benieuwd naar de antwoorden die gevonden zijn op onze huidige (dan ouderwetse) problemen en wanneer. Hoewel dat een filosofisch probleem oplevert: als ik daardoor het probleem nu al oplos, gebeurt de toekomst dan anders dan hij anders gegaan zou zijn? En wie heeft dan eigenlijk de oplossing bedacht?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de eerste fransen: kunnen jullie niet gewoon engels of nederlands praten?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn oma "Waarom heeft zij na haar dood geen contact met mij opgenomen". Ik weet dat zij daar wel voor openstond tijdens haar leven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan God. "Waarom heeft U er niet voor gezorgd dat we allemaal één geloof hebben?"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aan Josef Stalin: waarom heb je mijn stiefbroer Vitalie(zoon uit mijn Russische moeders eerste huwelijk) wegens deelname aan een studentenopstand laten executeren en in een Siberisch massagraf laten gooien?
Ik had hem zo graag leren kennen!